Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

1990

In-Motion Software werd opgericht in 1990 door Filip Hoedt en Mieke Devos, met als doel KMO’s te helpen hun bedrijfsvoering te verbeteren door middel van IT en een persoonlijke aanpak.

1995

In 1995 lanceerden we ons eerste softwarepakket, “Little Manager”, gebouwd op basis van Microsoft Access. Het was een beperkte oplossing voor facturatie, maar het was een eerste stap in de ontwikkeling van onze producten. “Little Manager” is nog steeds een bekende naam onder onze trouwe klanten.

2000

In 2000 veranderden we onze bedrijfsnaam in “AD.Work” en twee jaar later, in 2002, werden de limieten van Access bereikt en schakelden we over naar een SQL-database, wat ons in staat stelde om de functionaliteiten sterk uit te breiden en de eerste CRM-functionaliteiten te integreren. Het bedrijf was een absolute voorloper in zijn tijd om CRM-functionaliteiten toen reeds in te brengen in de software, iets wat vandaag de dag bijna niet meer weg te denken is.

2009

In 2009 was het softwarepakket aanzienlijk gegroeid en had het veel meer functionaliteiten dan in de begindagen. Het bedrijf besloot daarom om de naam “Little Manager” te veranderen, omdat deze naam verwarrend was voor nieuwe klanten die het pakket als te beperkt zouden ervaren. De nieuwe naam, “In-Motion”, gaf beter de brede en geavanceerde functionaliteit van het pakket weer, en voorkwam verwarring met de oude naam die de software niet langer weerspiegelde.

2013

In 2013 breidden we onze oplossingen nog verder uit met de integratie van elektronische facturatie, archivering van documenten, afsprakenmodules, e-commerce en meer flexibiliteit naar toestellen en configuratie voor gebruikers. Hier begon het bedrijf ook meer in te zetten op gespecialiseerde hardware zoals etiketprinters, barcodescanners en mobiele computers.

2017

In 2017 voegden we het schakelbord toe, rapportenmodules, meer CRM en legden we een nadruk op GDPR. Ondertussen was het team gegroeid van 2 naar 4 medewerkers.

2019

Vanaf 2019 sloot de zoon van Mieke en Filip, Pieter-Jan Hoedt, zich aan bij het bedrijf en begonnen we met het opzetten van nieuwe diensten en producten. We vernieuwden al onze scannersoftware en creëerden een team die zich verder kon specialiseren in klantenportalen en e-commerce.

Icoon_Quote
Door deze solide basis in combinatie te brengen met jonge kracht, ging het bedrijf in een versnelling. In 3 jaar tijd verdubbelden we ons team van 4 naar 8 medewerkers en onze omzet van 420.000 euro naar 840.000 euro. Een prestatie die te danken is aan onze fantastische medewerkers, partners en klanten, die met ons dagelijks timmeren aan de weg om te digitaliseren en te vernieuwen.
Pieter-Jan Hoedt
Managing Partner

Hoe richten wij ons vandaag op de toekomst?

  • Icoon_Arrow1 Wij blijven ons team verbeteren en versterken door het toevoegen van gemotiveerde specialisten.
  • Icoon_Arrow1 Onze klanten kunnen blijven vertrouwen op één enkel aanspreekpunt voor IT, wat bijdraagt aan een goede dienstverlening.
  • Icoon_Arrow1 Wij blijven bouwen aan In-Motion Online, een volledig cloud-gebaseerd pakket dat de eenvoud van een SaaS-pakket combineert met de functionaliteiten van onze huidige ERP en ongeëvenaarde flexibiliteit biedt in de markt.
  • Icoon_Arrow1 Wij blijven verbinding maken en samenwerken met experts en partners om nieuwe kansen te creëren en te benutten.
  • Icoon_Arrow1 Wij blijven innovatieve projecten ontwikkelen voor onze klanten, resultaten behalen en organisaties inspireren.